მთავარი » 2012 » ივლისი » 23 » HL1 MDL Compiler & Decompiler
6:53 PM HL1 MDL Compiler & Decompiler |
საიტზე ძიებაში აკრიბეთ Half-Life Model Viewer, და ნახავთ პროგრამას რომელიც დაგეხმარებათ დაათვალიეროთ, ან თუნდაც დაარედაქტიროთ სკინები - შეცვალოთ ტექსტურები. ►და რას წარმოადგენს ეს სიახლე, გამოდის ძალიან ბევრი სკინი ინტერნეტში, ისეთი რომ მას მოყვება თავისივე T მოდელი, ამგვარად: skin.mdl და skinT.mdl, და ეს სკინი თავისივე *T.mdl ფაილის გარეშე არ გაიხსნება, არ გაიხსნება არც Half-Life Model Viewer_ით, და არც ქაუნთერში იმუშავებს, თუ თავისივე *T.mdl ფაილი იმავე პაპკაში არ იქნება. ეს სკინების მოხმარებაში სერვერზე ქმნის პრობლემებს, რადგან სერვერზე საჭირო ხდება დამატებითი ფუნქციის ქონა პლუგინებისთვის, რომ არსებობის შემთხვევაში მოთამაშეებს გადააწერინოს სკინთან ერთად სკინის *T.mdl ფაილიც... წინააღმდეგ შემთხვევაში სკინი არ იმუშავებს, ქაუნთერიც უბრალოდ გაითიშება... ►მაგალითისთვის გადაწერეთ ერთერთი ამგვარი სკინი... გადმოწერა1 გადმოწერა2 სხვათაშორის მაგარი სკინია :D აგე ფოტო - ნახე ►ეხლა ჩვენი მიზანია და ძალიან მარტივად შეგვიძლია, ნებისმიერ ამგვარ სკინს მოვაშოროთ *T.mdl ფაილი, და შესაძლებელი გავხადოთ, ამგვარმა სკინმა იმუშაოს ცალკე თავისი *T.mdl ფაილის გარეშე. ზოგისთვის ცოტა რთული იქნება მაგრამ თუ დაკვირვებულად გააკეთებთ აუცილებლად გამოგივათ.
მოვაშოროთ სკინს *T.mdl ფაილი დავიწყოთ მაგრამ მანამდე, საიტზე ძიებაში ჩაწერეთ Half-Life Model Viewer, გადაწერეთ ის პროგრამა და დააინსტალირეთ კომპში, რომ შედეგები ნახოთ, ასევე გადაწერეთ ზემოთ მოცემული გოგონას სკინი, რომელსაც მოვაშორებთ *T.mdl ფაილს. 1)►გადაწერეთ პროგრამები - თქვენ არ შეგიძლიათ ფაილების გადმოწერა სერვერიდან კონკრეტულად, ეს პროგრამები ინსტალაციას არ საჭიროებს, ისინი ახდენენ hl1 იგივე CS-1.6_ის სკინის ანუ *.mdl ფაილის დაშლას და აწყობას, ანუ დეკომპილაციას და კომპილაციას, ამ მანიპულაციაში კი ჩვენი საყვარელი სკინი კარგავს *T.mdl ფაილს :D ანუ დაიშლება მარტივ მამრავლებათ და აიწყობა როგორც საჭიროა. 2)►ამოაარქივეთ არქივში მყოფი პაპკა დესკტოპზე. 3)►ჩააგდეთ ამ პაპკაში პროგრამებთან ერთად სკინი და თავისივე *T.mdl ფაილი. 4)►ჩართეთ decompiler.bat ფაილი, აკრიბეთ სკინის დასახელება და Enter, ანუ მაგალითად ჩვენს შემთხვევაში anjella.mdl და Enter და Enter, ჩვენი სკინი უკვე დაიშალა მარტივ მამრავლებად ) 5)►წაშალეთ მაგ პაპკაში სკინი თავისივე *T.mdl ფაილთან ერთად. 6)►მოძებნეთ *.qc ფაილი, ჩვენს შემთხვევაში იქნება anjella.qc ანუ იგივე დასახელების რაც სკინი იყო. 7)►გახსენით ეს *.qc ფაილი Notepad ტექსტურ რედატორში, ანუ დაკლიკეთ მას მარჯვენა ღილაკი, Open With მოძებნეთ პროგრამებში Notepad მონიშნეთ და გახსენით Notepad_ით, Ctrl+F კომბინაციით მოძებნეთ მანდ ეს ტექსტი: $externaltextures წაშალეთ ეს ტექსტი და დაამახსოვრეთ. 8)►ჩართეთ compiler.bat ფაილი, და აკრიბეთ *.qc ფაილის დასახელება, ისევე როგორც ზემოთ გავაკეთეთ, ჩვენს შემთხვევასი იქნება ასე: anjella.qc და Enter დაელოდეთ, ბოლოს აკრიბეთ Y და Enter და Enter. 9)►მორჩა პაპკაში დაგვრჩა იგივე პროგრამები და 1 მარტოხელა სკინი რომელსაც მეგობარი *T.mdl ფაილი აღარაფერში სჭირდება. 10)არ დააკომენტაროთ ხელები გეტკინებათ
|
კატეგორია: Lessons - გაკვეთილები |
ნანახია: 796 |
დაამატა: LionA
| რეიტინგი: 0.0/0 |
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს [ რეგისტრაცია | შესვლა ]
|
|