მთავარი » 2012 » ივლისი » 23 » HL1 MDL Compiler & Decompiler
6:53 PM
HL1 MDL Compiler & Decompiler

საიტზე ძიებაში აკრიბეთ Half-Life Model Viewer,
და ნახავთ პროგრამას რომელიც დაგეხმარებათ დაათვალიეროთ,
ან თუნდაც დაარედაქტიროთ სკინები - შეცვალოთ ტექსტურები.
►და რას წარმოადგენს ეს სიახლე, გამოდის ძალიან ბევრი სკინი ინტერნეტში,
ისეთი რომ მას მოყვება თავისივე T მოდელი,
ამგვარად: skin.mdl და skinT.mdl, და ეს სკინი თავისივე
*T.mdl ფაილის გარეშე არ გაიხსნება, არ გაიხსნება არც Half-Life Model Viewer_ით,
და არც ქაუნთერში იმუშავებს, თუ თავისივე *T.mdl ფაილი იმავე პაპკაში არ იქნება.
ეს სკინების მოხმარებაში სერვერზე ქმნის პრობლემებს, რადგან სერვერზე საჭირო ხდება

დამატებითი ფუნქციის ქონა პლუგინებისთვის, რომ არსებობის შემთხვევაში
მოთამაშეებს გადააწერინოს სკინთან ერთად სკინის *T.mdl ფაილიც...
წინააღმდეგ შემთხვევაში სკინი არ იმუშავებს, ქაუნთერიც უბრალოდ გაითიშება...
►მაგალითისთვის გადაწერეთ ერთერთი ამგვარი სკინი...
გადმოწერა1
გადმოწერა2
სხვათაშორის მაგარი სკინია :D აგე ფოტო - ნახე
►ეხლა ჩვენი მიზანია და ძალიან მარტივად შეგვიძლია,
ნებისმიერ ამგვარ სკინს მოვაშოროთ *T.mdl ფაილი, და შესაძლებელი გავხადოთ,
ამგვარმა სკინმა იმუშაოს ცალკე თავისი *T.mdl ფაილის გარეშე.

ზოგისთვის ცოტა რთული იქნება მაგრამ თუ დაკვირვებულად გააკეთებთ
აუცილებლად გამოგივათ.

მოვაშოროთ სკინს *T.mdl ფაილი
დავიწყოთ მაგრამ მანამდე, საიტზე ძიებაში ჩაწერეთ Half-Life Model Viewer,
გადაწერეთ ის პროგრამა და დააინსტალირეთ კომპში, რომ შედეგები ნახოთ,
ასევე გადაწერეთ ზემოთ მოცემული გოგონას სკინი,
რომელსაც მოვაშორებთ *T.mdl ფაილს.
1)►გადაწერეთ პროგრამები - თქვენ არ შეგიძლიათ ფაილების გადმოწერა სერვერიდან
კონკრეტულად, ეს პროგრამები ინსტალაციას არ საჭიროებს, ისინი ახდენენ
hl1 იგივე CS-1.6_ის სკინის ანუ *.mdl ფაილის დაშლას და აწყობას,
ანუ დეკომპილაციას და კომპილაციას, ამ მანიპულაციაში
კი ჩვენი საყვარელი სკინი კარგავს *T.mdl ფაილს :D
ანუ დაიშლება მარტივ მამრავლებათ და აიწყობა როგორც საჭიროა.
2)►ამოაარქივეთ არქივში მყოფი პაპკა დესკტოპზე.
3)►ჩააგდეთ ამ პაპკაში პროგრამებთან ერთად სკინი და თავისივე *T.mdl ფაილი.
4)►ჩართეთ decompiler.bat ფაილი, აკრიბეთ სკინის დასახელება და Enter,
ანუ მაგალითად ჩვენს შემთხვევაში anjella.mdl და Enter და Enter,

ჩვენი სკინი უკვე დაიშალა მარტივ მამრავლებად )
5)►წაშალეთ მაგ პაპკაში სკინი თავისივე *T.mdl ფაილთან ერთად.
6)►მოძებნეთ *.qc ფაილი, ჩვენს შემთხვევაში იქნება anjella.qc
ანუ იგივე დასახელების რაც სკინი იყო.
7)►გახსენით ეს *.qc ფაილი Notepad ტექსტურ რედატორში,
ანუ დაკლიკეთ მას მარჯვენა ღილაკი, Open With მოძებნეთ პროგრამებში
Notepad მონიშნეთ და გახსენით Notepad_ით,
Ctrl+F კომბინაციით მოძებნეთ მანდ ეს ტექსტი: $externaltextures
წაშალეთ ეს ტექსტი და დაამახსოვრეთ.
8)►ჩართეთ compiler.bat ფაილი, და აკრიბეთ *.qc ფაილის დასახელება,
ისევე როგორც ზემოთ გავაკეთეთ, ჩვენს შემთხვევასი იქნება ასე:
anjella.qc და Enter
დაელოდეთ, ბოლოს აკრიბეთ Y და Enter და Enter.
9)►მორჩა :) პაპკაში დაგვრჩა იგივე პროგრამები და 1 მარტოხელა სკინი
რომელსაც მეგობარი *T.mdl ფაილი აღარაფერში სჭირდება.
10)არ დააკომენტაროთ ხელები გეტკინებათ :)





კატეგორია: Lessons - გაკვეთილები | ნანახია: 796 | დაამატა: LionA | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]

ჩვენ facebook ზე


საძიებელი სისტემა

საიტის მენიუ

ჩვენი გამოკითხვა

მოგწონთ საიტი
სულ უპასუხა: 67

შესვლის ფორმა

სერვერები

სტატისტიკა

Block title

საიტი შეიქმნა 2012 წლის 17 ივლისს LionA -ს მიერ გმადლობთ რომ მოგვინახულეთ